Náš tým
Mgr. Petr Macíček – vedoucí střediska, speciální pedagog – terapeut
Vzdělání a odborná praxe:
- Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, bakalářské studium oboru Speciální pedagogika (SSZ Psychopedie, Psychologie, Logopedie)
- Univerzita Jana Amose Komenského Praha, magisterské studium oboru Speciální pedagogika (SZZ Speciálně pedagogická diagnostika, Speciálně pedagogické poradenství, Speciální pedagogika obor)
Osvědčení o absolvování vzdělávacích programů:
.- KVIC, Nový Jičín Studium k výkonu specializovaných činností - prevence sociálně patologických jevů v rozsahu 252 hodin
- Absolvent uceleného systemického výcviku v psychoterapeutickém směru Transformační systemické terapii podle Satirové v rozsahu 735 hod. TSTS je součástí směrů rodinné psychoterapie a je uplatňována formou individuální, párové, rodinné a skupinové terapie
- Dlouhodobý akreditovaný výcvik integrativní skupinové psychoterapie 550h + 150 hodin individuální supervize (PhDr. Jitka Lakomá, CSc., Prof. PhDr. Stanislav Kratochvíl, CSc.)
- Výcvikový kurz METACARDS- poradenská metoda pro mládež se zaměřením na plánování, realizaci a vyhodnocování cílů
- Integrativní korekční program pro děti s ADHD – PhDr. Nora Gavendová, akreditace MŠMT
- Základní kurz EEG Biofeedback - EEG Biofeedback institut , Bc. Alan Tyl
- Metoda rozvoje kognitivních funkcí Reuvena Feursteina I. Program instrumentálního obohacování, ATC metod prof. Feuersteina
- Metoda rozvoje kognitivních funkcí Reuvena Feuersteina Basic Program instrumentálního obohacování, ATC metod prof. Feuersteina
- Metoda rozvoje kognitivních funkcí Reuvena Feuersteina II. Program instrumentálního obohacování, ATC metd prof. Feuersteina
- Program rozvoje sociálních dovedností, zvládání vzteku a morálního usuzování aART (adapted Agression Replacement Training), AISIS z.ú
- Mediace pro pedagogy 100 hod., AISIS z.ú.
- Dlouhodobá praxe práce s dospívajícími s poruchami chování a extrémními poruchami chování v institucionální výchově
Mgr. Jaroslav Kovář - speciální pedagog - terapeut
Vzdělání a odborná praxe:
- Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, bakalářské studium Speciální pedagogiky (SZZ Psychologie, Logopedie, Psychopedie)
- Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, magisterské studium Speciální pedagogiky (SZZ Integrativní speciální pedagogika, Pedagogika, Edukace osob s mentálním postižením)
Osvědčení o absolvování vzdělávacích programů:
- Výcvik Institutu pro skupinovou terapii - Instep (integrativní gestalt) v rozsahu cca 900 hodin pod vedením PhDr. Martina Járy, MUDr. Elen Křivkové a PedDr. Václava Schmidta
- Certifikovaný kurz zážitkové pedagogiky - Mekka - Prázdninová škola Lipnice
- Základní kurz EEG Biofeedback - EEG Biofeedback institut , Bc. Alan Tyl
- Metoda rozvoje kognitivních funkcí Reuvena Feursteina I. Program instrumentálního obohacování, ATC metod prof. Feuersteina
- Metoda rozvoje kognitivních funkcí Reuvena Feuersteina Basic Program instrumentálního obohacování, ATC metod prof. Feuersteina
- Dlouhodobá praxe s dětmi a dospívajícími s poruchami chování v institucionální výchově
Bc. Gabriela Ludwigová - sociální pracovnice
Vzdělání a odborná praxe:
- Masarykova univerzita, Brno, Pedagogická fakulta, bakalářské studium oboru Sociální pedagogika (SZZ sociální pedagogika, aplikovaná psychologie, pedagogika)
Osvědčení o absolvování vzdělávacích programů:
- Základní kurz Krizové intervence - Mgr. Lukáš Carlos Hrubý, Společnost Podané ruce o.p.s.
- Kurz krizové intervence v praxi - Mgr. Lukáš Carlos Hrubý, Společnost Podané ruce o.p.s.
- Základní kurz EEG Biofeedback - EEG Biofeedback institut , Bc. Alan Tyl
- Metoda rozvoje kognitivních funkcí Reuvena Feursteina I. Program instrumentálního obohacování, ATC metod prof. Feuersteina trenér Mgr. Ondřej Věnek Vysopal
- Metoda rozvoje kognitivních funkcí Reuvena Feuersteina Basic Program instrumentálního obohacování, ATC metod prof. Feuersteina
- Program rozvoje sociálních dovedností, zvládání vzteku a morálního usuzování aART (adapted Agression Replacement Training), AISIS z.ú.
Mgr. Jana Bryolová – speciální pedagožka - terapeut
Vzdělání a odborná praxe:
- Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta, bakalářské studium oboru Speciální pedagogika (SZZ psychopedie, etopedie, terapeutické metody ve speciální pedagogice)
- Masarykova univerzita v Brně, Pedagogická fakulta, magisterské studium oboru Speciální pedagogika (SZZ edukace jedinců s poruchami chování, pedagogika a psychologie, speciální pedagogika pro učitele)
Osvědčení o absolvování vzdělávacích programů:
- Integrativní korekční program pro děti s ADHD – PhDr. Nora Gavendová
- Kognitivně behaviorální metody u žáků s psychickými poruchami – PhDr. Nora Gavendová
- Agrese a agresivita u dětí a mládeže – Fakta s.r.o., vzdělávací zařízení
- Strategie vyšetřování šikany – Ing. Pavel Bundil, vzdělávací agentura KPS Vsetín
- Studium k výkonu specializovaných činností – prevence sociálně patologických jevů, RESOCIA
- absolventka výcviku "Na řešení orientovaný přístup v poradenství a terapii" pod vedením Mgr. Leoše Zatloukala, Ph.D. et Ph.D., PhDr. Michala Věžníka a Bc. Pavla Vítka (160 hodin)
- absolventka navazujícího výcviku "Na řešení orientovaný přístup v poradenství a terapii" pod vedením Mgr. Leoše Zatloukala, Ph.D. et Ph.D., PhDr. Michala Věžníka, Bc. Pavla Vítka a PhDr. Daniela Žákovského (710 hodin)
- Metoda rozvoje kognitivních funkcí Reuvena Feursteina I. Program instrumentálního obohacování, ATC metod prof. Feuersteina trenér Mgr. Ondřej Věnek Vysopal
- Metoda rozvoje kognitivních funkcí Reuvena Feuersteina Basic Program instrumentálního obohacování, ATC metod prof. Feuersteina
- Dlouhodobá praxe práce s dospívajícími s poruchami chování a extrémními poruchami chování v institucionální výchově
Mgr. Vlasta Recová - psycholožka
Vzdělání a odborná praxe:
- Masarykova univerzita Brno, Filozofická fakulta, magisterský obor psychologie - odborné studium (SZZ z integrativní psychologie, psychodiagnostiky, poradenské psychologie)
Osvědčení o absolvování vzdělávacích programů:
- Dlouhodobý sebezkušenostní výcvik pro vedení problémových třídních kolektivů I. , II. (R. Braun, K. Skalická, aktreditace MŠMT)
- Specializované studium pro prevenci sociálně patologických jevů. P- centrum Olomouc (250 hodin, akreditace MŠMT)
- Metodika programu Divadlo Fórum podle Augusta Boala (akreditovaný kurz MŠMT)
- Metody práce s dětmi s agresivitou a hyperaktivitou
- Integrativní korekční program pro děti s ADHD (N. Gavendová, akreditace MŠMT)
- Kritické myšlení pro poradenské pracovníky (E. Urbanovská, akreditace MŠMT)
- Respektovat a být respektován (manželé Kopřivovi)
- Relaxační metody pro děti
- Terapeutická práce s maskou
- Arteterapeutická práce s tvarem a tvarováním, hlína I. a II.
- Psychodrama, sociodrama a satidrama
- Relaxační techniky
- Základní kurz Krizové intervence pro pedagogické pracovníky - Mgr. Lukáš Carlos Hrubý, Společnost podané ruce o.p.s.
- Základní kurz EEG Biofeedback - EEG Biofeedback institut , Bc. Alan Tyl
- Metoda rozvoje kognitivních funkcí Reuvena Feursteina I. Program instrumentálního obohacování, ATC metod prof. Feuersteina trenér Mgr. Ondřej Věnek Vysopal
- Metoda rozvoje kognitivních funkcí Reuvena Feuersteina Basic Program instrumentálního obohacování, ATC metod prof. Feuersteina
- Dynamické vyšetření učebního potenciálu - LPAD - (The Learning Propensity Assessment Device) 120hodin, DYS centrum Praha
- Dlouhodobá poradenská praxe s dětmi a dospívajícími (FN Olomouc, Pedagogicko-psychologická poradna Prostějov)
Mgr. Daniela Vašková - speciální pedagožka
Vzdělání a odborná praxe:
- Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, magisterský obor Vychovatelství s volnočasovým a resocializačním zaměřením (SZZ – etopedie, psychologie, pedagogika)
- Palackého univerzita v Olomouci, akreditovaný program CŽV Speciální pedagog (SZZ- speciální pedagogika, speciálněpedagogické poradenství a intervence, poradenství a intervence v etopedii)
Osvědčení o absolvování vzdělávacích programů:
- Akreditovaný program Využití expresivních terapií v institucionální výchově při Palackého univerzitě v Olomouci v rozsahu 270 hodin (úvod do psychoterapie, arteterapie, dramaterapie, muzikoterapie, taněčně – pohybové terapie)
- Dlouhodobý sebezkušenostní výcvik „Vnitřní dítě” pod vedením PhDr. Aleny Nyklové a Mgr. Soni Smolkové Syřínkové v letech 2004 - 2010
- Akreditovaný kurz Autogenní trénink, Klinika adiktologie, Praha
- Akreditovaný kurz Progresivní svalové relaxace, NÚV Praha
- absolventka výcviku "Na řešení orientovaný přístup v poradenství a terapii" pod vedením Mgr. Leoše Zatloukala, Ph.D. et Ph.D., PhDr. Michala Věžníka a Bc. Pavla Vítka (160 hodin)
- v současné době frekventantka navazujícího výcviku "Na řešení orientovaný přístup v poradenství a terapii" pod vedením Mgr. Leoše Zatloukala, Ph.D. et Ph.D., PhDr. Michala Věžníka, Bc. Pavla Vítka a PhDr. Daniela Žákovského (710 hodin)
- akreditovaný seminář s Benem Furmanem, M. D. "Zázraky v terapii zaměřené na řešení s dětmi a dospívajícími"
- Program rozvoje sociálních dovedností, zvládání vzteku a morálního usuzování aART (adapted Agression Replacement Training), AISIS z.ú
- Dlouhodobá praxe práce s dospívajícími s extrémními poruchami chování v institucionální výchově
Mgr. Lucie Zajacová - psycholožka
Vzdělání a odborná praxe:
Osvědčení o absolvování vzdělávacích programů:
Mgr. Zuzana Stanovská - speciální pedagožka
Vzdělání a odborná praxe:
Osvědčení o absolvování vzdělávacích programů:
- Metoda rozvoje kognitivních funkcí Reuvena Feursteina I. Program instrumentálního obohacování, ATC metod prof. Feuersteina trenér Mgr. Ondřej Věnek Vysopal
- Metoda rozvoje kognitivních funkcí Reuvena Feuersteina Basic Program instrumentálního obohacování, ATC metod prof. Feuersteina
- Program rozvoje sociálních dovedností, zvládání vzteku a morálního usuzování aART (adapted Agression Replacement Training), AISIS z.ú.
Bc. Terezie Kachlová - vychovatelka
Vzdělání a odborná praxe:
- Univerzita Palackého Olomouc, Pedagogická fakulta, bakalářské studium oboru Vychovatelství
- Pedagogické studium speciální pedagogiky pro kvalifikované učitele praktického vyučování, odborného výcviku, učitele mateřských škol a vychovatele, Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, Centrum dalšího vzdělávání PdF OU
- KVIC Nový Jičín, studium pedagogiky podle §22 odst. 1 písm. b) zákona č. 563/2004 Sb. Asistent pedagoga
Osvědčení o absolvování vzdělávacích programů:
- Metoda rozvoje kognitivních funkcí Reuvena Feursteina I. Program instrumentálního obohacování, ATC metod prof. Feuersteina trenér Mgr. Ondřej Věnek Vysopal
- Metoda rozvoje kognitivních funkcí Reuvena Feuersteina Basic Program instrumentálního obohacování, ATC metod prof. Feuersteina
- Program rozvoje sociálních dovedností, zvládání vzteku a morálního usuzování aART (adapted Agression Replacement Training), AISIS z.ú.
- Neubližuj mi - návrh scénáře první pomoci pro počáteční stádia šikany
- Kázeň a klima školy
- Nezastupitelné místo pohádky ve vývoji dítěte
- Dlouhodobá praxe práce s dospívajícími s extrémními poruchami chování v institucionální výchově
Milan Králík - vychovatel
Vzdělání a odborná praxe:
Osvědčení o absolvování vzdělávacích programů:
- Dlouhodobá praxe práce s dětmi a dospívajícími s poruchami chování v institucionální výchově